"ris" för ekologiska champinjoner

Jag med mitt ekologiska nytänkande insåg varför man väljer "icke-ekologiska" champinjorer framför ekologiska. Jag var inne på konsum idag och skulle köpa champinjoner, det första jag ser är änglamarks ekologiska champinjoer.. Självklart att jag tar dom, tänkte jag! Men jag blev stoppad av min kompis. 

Vi jämförde kilopriset, och jag förstår om inte en kotte i vår ålder köper dessa!! Som student är man inte riktigt villig att betala mer än vad man behöver, och aldrig mer än det tredubbla för ett par champinjoner som kommer ligga och bubbla i en stressigt lagad wook, för tre gånger mer, det kostade det.

Så idag blir det "ris" för ekologiska champinjoner!



Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0